Skoči do osrednje vsebine

Iskanje

Komunikacijska strategija LIFE-IP NATURA.SI Vsebina  
Komunikacijska strategija LIFE integriranega projekta za okrepljeno upravljanje Nature 2000 v Sloveniji Avtorica: Špela Polak Bizjak, Zavod Štirna Projekt LIFE integrirani projekt za okrepljeno up
 
Družboslovno raziskovanje Vsebina  
Družboslovno raziskovanje: kako izključimo subjektivni pogled? Avtorica: Špela Polak Bizjak, Zavod Štirna Osnove komunikologije temeljijo na družboslovnem raziskovanju: kvantitativnem, primerjalne
 
Komuniciranje varstva narave Vsebina  
Posebnosti v komuniciranju varstva narave Avtorica: Špela Polak Bizjak, Zavod Štirna Komuniciranje varstva narave mora vključevati vse temelje komunikologije kot interdisciplinarne znanosti, zato
 
Jezikovna kultura in oblikovanje sporočil Vsebina  
Jezik je temeljno sredstvo sporazumevanja, ki je kulturoško pogojeno. Oblike jezika - pisna, govorna, znakovna - se prepletajo v vsakdanji rabi. Jezik ima teorijo, zgodovino in sistem pravil – torej
 
Spletno komuniciranje Vsebina  
Spletno komuniciranje: nov medij že skoraj 30 let Avtorica: Vesna Stanić, Zavod Štirna Začetki splošne uporabe interneta v Sloveniji segajo v leto 1993, ko je bila objavljena prva spletna stran s
 
Učinkovito javno nastopanje Vsebina  
Učinkovito javno nastopanje: rezultat treninga ali talenta? Avtorica: Martina Merslavič, svetovalka in trenerka javnega nastopanja, Sistem 2 Občinstvo nam je dalo nekaj neprecenljivega – svoj čas.
 
Moderiranje in facilitiranje Vsebina  
Moderiranje in facilitiranje: tehnike za učinkovito sodelovanje Avtorica: Špela Polak Bizjak, Zavod Štirna Moderiranje in facilitiranje sta strokovni področji, s katerima načrtujemo in izvajamo uč
 
Oblikovanje vizualnih komunikacij Vsebina  
Oblikovanje vizualnih komunikacij: je kriterij všečnost ali sporočilnost? Avtorica: Vesna Stanić, Zavod Štirna Različne raziskave kažejo, da je več kot polovica ljudi vizualnih tipov osebnosti, ka
 
Komunikacijska orodja in aktivnosti Vsebina  
Komunikacijska orodja in aktivnosti: kako izbrati tista, ki prinašajo želene rezultate? Avtorici: Špela Polak Bizjak in Vesna Stanić, Zavod Štirna Priprava komunikacijskih orodij in aktivnosti, ko
 
Medijska produkcija Vsebina  
Medijska produkcija: dobra oprema ali dobra zgodba? Avtorica: Vesna Stanić, Zavod Štirna Medijska produkcija je področje, ki združuje tehnološka, komunikološka in organizacijska znanja in veščine
 
Prikaz rezultatov iskanja 841 do 850 od 3253

Hvala za vaš odziv

Če želite na vaš odziv prejeti odgovor odgovorne institucije, lahko zaprosite za odgovor.

Pomagajte nam izboljšati spletišče
Ste našli informacije, ki ste jih iskali?
DA NE